پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3475
-
الف
+

نمایش آثار کیارستمی در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای پنجشنبه 25 و جمعه 26 شهریور آثار شادروان عباس کیارستمی را به نمایش خواهد گذاشت.

فیلم‌های«مشق شب» از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ و «همشهری» ساعت ۱۹ تا ۲۰ روز ۲۵ شهریور به و «خانه‌ی دوست کجاست»، «بزرگداشت روز معلم» و «راه حل یک» به ترتیب از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ و ۱۹ تا ۲۰ نمایش در خواهند آمد.

فیلم‌های «نان و کوچه»، «دندان درد»، «زنگ تفریح»، «منم میتوانم»  و «مسافر» دیروز ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش در آمدند و قرار هست امروز نیز فیلم‌های «مشق شب» و «همشهری» به روی پرده بروند.

همچنین روز جمعه ۲۶ شهریور ماه سه فیلم‌ «خانه دوست کجاست»، «بزرگداشت روز معلم» و «راه حل یک» به ترتیب از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ و ۱۹ تا ۲۰ در سالن سینما تئاتر کانون اکران می‌شوند.

«نان و کوچه» اولین تجربه‌ سینمایی زنده‌یاد عباس کیارستمی آغازگر نمایش فیلم‌های این کارگردان در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

این فیلم برنده‌ جایزه‌ ویژه هیات داوران جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۴۹ است که ایده‌ آن از تقی کیارستمی است و فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی آن را هم عباس کیارستمی برعهده داشته است.

فیلم کوتاه «نان و کوچه»، داستان پسرکی را روایت می‌کند که در راه خانه با سگی روبه‌رو می‌شود و برای گذشتن از آن دنبال راه چاره می‌گردد.

لازم به ذکر است که عباس کیارستمی تهیه‌کننده و کارگردان برجسته ایرانی بعدازظهر روز 14 تیرماه دار فانی را وداع گفت.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر